Thursday 24 November 2011

MiSSioN AccOmPLished!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera sume!
Korang apa khabar? Aku baik2 jer. Sehat lagi. Kalau korang nak tau, makin sehat tau! Hehehe...Dua tiga menjak nie, aku mkn byk sgt2. Adik aku kata, aku makan dh mcm dia mkn. Dulu, dia yg slalu makan byk n now, aku pulak! Tapi, nak buat mcm mana. Aku memang camni kalau time hujan2. Cepat sgt rasa lapar. Sume benda aku telan. Makanan jer la. Yang halal. Benda yg x boleh dimakan, aku x telan. Kang tak pasal2 badan aku yg tgh sehat nie masuk wad. Tak ke haru camtu.
Ok! Actually aku update blog hari nie pun nak citer pasal misi pertama aku time cuti! Misi pertama aku dah berjaya. Yeah! I made it! Hehe...Dah dekat seminggu aku cuti but still tak capai pape pun. Tapi...hari nie, misi paling utama aku dah tercapai.
Korang nak tau apa? Biar aku bagitau! Misi utama aku sebenarnya, nak kemas bilik aku yg dah macam kapal pecah. Agaknya, lebih teruk dari kapal pecah....Hehe.... Tapi, hari nie, bilik aku dah cun smula! Cantik, bersih, the boom gitu lorh...
Happy tau! Penat takpe asalkan hati aku puas. Tengok kat bilik aku, rasa bangga pun ada! Yelah...bersih bilik sorang2.
Yg paling aku tak puas hati sekali ialah bila adik aku, Emylia langsung x tolong aku. Kalau tu bilik aku sorang, takpe la. Tapi nie, bilik tu aku kongsi ngan dia. Dia bukannya nak tolong aku bersihkan tapi dia duk asyik tidur jer. Alasan yg dia bagi, "Kak! Ore demey la. Nati sehat baby tulong!"...Hahaha....Yelah sgt! Tapi, aku kesah apa! Habis sume kertas dia, aku buang. Lantak la nak jd apa pun. Kalau ada kertas yg aku terbuang dia still nak, ada aku kesah!
Hurm....Lepas cuci2 bilik tu, aku rasa mcm rindu la pulak. Rindu kat novel. Aku tengok novel kat meja aku tak banyak mana. Rindu nak pegang novel, AKU BUKAN MISTRESS, DOSA SEMALAM, and yang paling aku sayang, AWAK SUKA SAYA TAK??? Untuk sape2 yg pinjam my buku tu, pulangkan lah yer... Aku rindu sayang kamu dah nie! Buku CINTA KONTRAK dah berpuluh kali aku khatam. Kalau aku baca AL-QURAAN, dah banyak pahala aku dapat. Tapi, tau2 la aku camne ek. Sambil2 baca novel, aku dengar lagu. Takkan nak baca quran sambil dengar lagu. Tak baek tau!
Hurm...aku dah takde idea nak post ape nie! Laen kali la pulak ek! Bila idea datang bertimpa2, aku post kat korang macam2.... Heheh...
Tu jer buat masa sekarang. Bye,bye,bye and assalamualaikum....

1 comment:

  1. nnt aq g antr buku awak suka saya tak tu ekk....sedang mengadakan sesi pujuk memujuk kak aq...haha

    ReplyDelete